Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 16:03 - Guns никога няма да се съберат
Автор: metalheads Категория: Музика   
Прочетен: 352 Коментари: 0 Гласове:
-1



Слаш отсече: Guns никога няма да се съберат 09.11.2007 12:03   image 12
image
Ето в този състав няма да ги видим никога повече.... Снимка: СВ

 

Едно от най-големите разкрития в книгата на Слаш, която излезе съвсем скоро на пазара, е новината, че оригиналният състав на Guns N" Roses не би могъл да се събере отново.

В книгата Слаш разкрива подробности около разпадането на групата и съвсем открито обвинява за това Аксел Роуз, съобщава mp3.bg.

По тази тема той пише:

"Става ми смешно, когато феновете ме питат, а те ме питат всеки ден, дали Гънс ще се съберем отново в оригиналния състав. Просто ми е трудно да приемам въпросите им на сериозно. Ако знаеха истината за разпадането на групата, щяха да знаят и отговора на този глупав за мен въпрос.

В такива моменти моят отговор е един и същ: Погледнете какво прави всеки един от нас в момента. Дъф, Мат и аз сме част от една наистина успешна група. Изи и Стивън са доволни от това, което правят, а Аксел е на турне с "новите Гънс". Никой от нас не се е обадил на друг от групата, за да се разбираме кога ще се съберем отново."

По темата за това как са се случили "Новите Гънс", Слаш разказва:

"Всичко започна, когато Аксел и мениджърът на групата ни накараха да подпишем договор, който дава право на Аксел да притежава името на Гънс, ако някога се разпаднем. Точно това даде възможност на Аксел да ни раздели. Гънс се разпаднаха, защото той искаше да контролира всичко, а това задушаваше останалите в групата."

Тогава, на 31-ви август 1995-та година, Аксел пише писмо до останалите от стария състав - Дъф и Слаш, че напуска групата и взима името със себе си, защото договорът, който са подписали, му позволява да го направи.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metalheads
Категория: Музика
Прочетен: 15964
Постинги: 6
Коментари: 7
Гласове: 124
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол